czwartek, 12 września 2013

Wstęp.

Spacer.
Wypadek.
Czekanie.
Nadzieja.
Miłość.
Śpiączka..
Ale czy szczęśliwe zakończenie..?
właśnie tego nie wie nikt.. przeciętna osiemnastolatka, zwykły spacer, ale nie zakończy się on w taki sposób jak myślała... nic już nie będzie takie jak wcześniej. Wszytko się zmieni.. ale czy na lepsze.. tego nie jestem pewna..
Uwięziona we własnym ciele.. uwięziona we śnie..
  • Wszytko skończy się dobrze?
  • Czy ich miłość przetrwa tą, jakże trudną próbę?  
Na te i inne pytania odpowiedz poznamy w rozdziałach..

......................................................................................................................

Mam nadzieję, że choć trochę was zainteresowałam..
i mam nadzieję że zostaniecie tu ze mną i będziecie czytać..:)

jeżeli się wyrobię rozdział pojawi się jutro.. najprawdopodobniej w godzinach wieczornych. :)

Mam nadzieję, że do następnego..

Waszam.. Marzycielka.♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz